Pagina's

19 april 2013

Wie heeft er nu nog tijd....

Eerlijk gezegd... Ik niet! MAAR.... ik maak tijd ;-)

Tot een tijdje geleden had ik een eigen webshop én winkel. Dat samen met een baby én een man die in het buitenland werkt én een huis dat opgeknapt moet worden én nog 1001 andere plannen, zorgt ervoor dat niet alles vlotjes verliep...

Dus moet een mama knopen doorhakken om tijd te maken voor al die plannen... en omdat je een dochter én man niet zomaar kan buitenzetten én dat huis niet vanzelf opgeknapt wordt, heb ik besloten om de webshop stop te zetten...

Maar het is het aard van het beestje om altijd bezig te willen zijn.. Ik heb nog zoveel plannen, die ik graag met jullie wil delen. Het gaat van knutseltips, tuintips, weetjes, verhaaltjes, ideetjes, shoptips... kortom alles en nog wat waar een 32-jarige mama/vrouw/meisje mee bezig is.

Veel plezier ermee!
& jullie reacties zijn altijd welkom
Mieke

1 opmerking: